Radiant Eyeshadow base

By | 2/17/2011 12:03:00 p.m.
    Astazi o sa va vorbesc despre baza de machiaj care ma salveaza de fiecare data din incurcatura fardurilor care se strang in pliurile ochilor.Tadadadam...EYESHADOW BASE de la RADIANT
    Acum ceva vreme(aproximativ 6 luni) renuntasem la machiaj definitiv ,pentru ca aveam probleme cu tenul ,cu secretia de sebum mai exact,motiv care facea orice fard sa nu-mi reziste pe ochii,sa se stranga,sa curga,s.s.m.d.
    Am citit un post despre acest primer,coincidenta face ca exact cu 2-3 zile inainte sa fi mers prin B&B cu mama pt ca vroia un anticearcam foarte bun...care sa tina toata ziua si fata de acolo ne-a recomandat firma RADIANT.Asadar,imediat  dupa ce am citit postul respectiv am mers si am cumparat primerul,fiind totusi putin sceptica.NU AVEAM NICIUN MOTIV SA FIU SCEPTICA...am ramas profund impresionata de treaba pe care o face acest primer,este excelent,pretut fiind mai mult decat accesibil(aprox 23-24 lei).De revelion l-am folosit,pentru ca am avut maaare,mare nevoie avand in vedere ca am dansat in continuu,si na..nu vroiam sa-mi curga,sau sa mi se stranga fardurile chiar din prima zi a anului si vreau sa va spun ca un machiaj realizat la orele 18 a rezistat intact,si cand spun intact nu exagerez ,pana cand am ajuns acasa,aproape de ora 5.
   Asadar,daca aveti nevoie de o baza de machiaj buna,care sa va ajute ca machiajul sa stea fresh toata ziua nu ezitati sa-l incercati.Plus ca este foarte bun pentru adolescente,care stim cu totii ca nu isi permit produse de machiaj extraordinar de scumpe.
Ciao!