Shopping de mai!

By | 5/29/2011 03:21:00 p.m.
Deoarece am fost extraordinar de ocupata luna aceasta,nu am reusit sa-mi cumpar decat foarte putine lucruri.Ufff....

Vineri am ajuns in sfarsit in DM.Dupa aproximativ 2 saptamani in care m-am gandit daca sa-mi cumpar sau nu pudra de la Alverde m-am hotarat si am mers dupa ea.Hihi!Am optat pentru cea minerala,pentru ca mi-am promis ca o sa renunt la ele compacte.Ultima a avut un sfarsit tragic,ea aterizand din portfard si facandu-se bucatele,pe care eu le-am marunit si mai mult,astfel transformand-o intr-una pulbere pe care am reusit sa o folosesc  pana am cumparat-o pe aceasta.
Evident ca nu am putut sa nu ma uit si pe la celelalte bunatati pe care le au cei de la DM,asa ca mi-am mai cumparat un creion pentru sprancene marca S-he stylezone,despre care pot sa va spun ca sunt destul de incantata.
Pudra este nuanta 01 Porcelain,pentru ca  eraudoar 2 nuante,iar cea de-a doua era mult prea inchisa pentru tenul meu,iau creionul este nuanta 002.Noroc cu Ilona care m-a facut sa nu-l iau pe cel 001.Hihi!Merci!
Mai jos v-am atasat niste poze cu inainte si dupa aplicarea creionului.Cu pudra nu am inca,dar imediat ce o sa am ocazia sa o folosesc o sa public si niste poze.




Zambiti,merita!