Review Lipgloss de la Essence

By | 4/27/2012 09:29:00 a.m.
Neata!!!


      Aceasta postare nu era in programul meu,dar pentru ca am cateva clipe libere mi-am zis sa va prezint al doilea produs pe care l-am cumparat odata cu Gel Liner-ul   .Desi mi-am propus de mult timp sa va spun despre el niciodata nu ajungeam deoarece are atat parti bune,cat si parti mai putin bune.
      Pentru a va da seama,am facut poze:
 Ambele poze sunt realizate la lumina naturala,doar ca una la soare(cea de jos),iar cealalta undeva unde soarele nu ajungea pentru a arde efectiv,ci doar lumina.
 Il recomand?Cred ca eu o sa duc o lupta cu produsele essence pentru ca,la fel ca si gel liner-ul,acesta nu m-a satisfacut complet.L-am cumparat pe netestate pentru ca fetele din Bucur Obor nu aveau testere,dar pot spune ca sunt multumita de nuanta,si de consistanta,care spre deosebire de alte gloss-uri nu este lipicios(nu se lipesc buzele intre ele).Singura lui problema este gustul,care mie-mi aminteste de rujurile mamei de prin '97.Un gust uracios,foarte greu de suportat(pentru mine) care ma face sa-l folosesc mai rar.
 Si la sfarsit un pupic!Poza asta face parte din seria "nobody have to see",dar mi s-a parut foarte funny,parca prea.

Voi ati incercat vreun produs Essence?Ce-ati dori sa incercati?


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com