Review Benefit Boing concealer

By | 5/31/2012 09:49:00 a.m.
Neata!!!

    Intr-o postare trecuta va spuneam ca daca nu am plecat cu un fond de ten nou de la Sephora ,am plecat cu siguranta cu alte bunatati.Una dintre acestea este concealer-ul Boing despre care am auzit destul de multe lucruri bune.
    Asa arata:

  Si swatch:

    Eu am ales prima nuanta pentru ca stiu ca o sa il folosesc mai bine de un an,si chiar daca pe timpul verii poate va fi putin mai deschis decat nuanta pielii mele,cu siguranta in toamna o sa fie perfect.

    Ce va pot spune despre el?Este un concealer care este foarte concentrat.Am ramas uimita de puterea sa de acoperire inca din primul moment in care l-am incercat,si de fapt acesta a fost principalul motiv pentru care l-am si cumparat.
     Desi nu ma asteptam sa se stranga, am avut o surpriza in momentul in care in primele 5 minute de la aplicarea produsului pe mult indragitele mele cearcane era deja strans in liniile fine.Am observat insa ca fixat cu pudra el rezista mai mult,plus ca depinde si de cantitatea folosita.
    Il recomand?Cu siguranta.Dupa ce am invatat cum sa-l folosesc,si sa nu fac exces pentru ca nu este nevoie pot spune ca ne intelegem de minune.

    Il puteti cumpara din magazinele Sephora la pretul de ~100 de lei(mai exact 97 de lei).


   Voi ce anticearcan/concealer folositi?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com