Bunatati de la Mineral Hygienics

By | 7/12/2012 02:52:00 p.m.
Buna!!!


    Da,nu mai fac promisiuni pentru ca ati vazut doar,nu ma pot tine de ele.Imi cer scuze ca nu am reusit sa postez zilnic,asa cum aveam in plan,dar sper sa reusesc acest lucru dupa ce termin cu perioada aglomerata,astfel ca de la sfarsitul lui iulie-inceputul lui august ar trebui sa nu mai existe nimic,dar stiti cum e,nu se stie niciodata ce se poate intampla....Sper sa scap pentru ca altfel,s-ar putea inchide blogul...
    Ca sa trec la lucruri mai frumoase,vreau sa va prezint:
    Acum o saptamana am primit un aviz pentru posta vamala.La inceput am fost sceptica,dar am mers sa vad despre ce este vorba,iar cand am vazut ce bunanati imi pregatisera cei de la Mineral Hygienics am sarit in sus de bucurie,mai sa o sperii pe doamna de la posta.
    Am primit asa:
2 fonduri de ten
un bronzer
o pudra
si pensula pentru aplicarea fondului de ten XL Kabuki




      Nu stiu daca ati auzit,sau ati folosit produsele Mineral Hygienics,dar mai multe puteti afla aici!


 Ce am aflat eu despre produsele lor:
-Nu contin aditivi chimici nocivi, coloranţi
-Ajuta pielea sa respire,fara a o sufoca
-Apara tenul de razele nocive ale soarelui
 -Non-acnegenice, non-comedogenice
- Dau pielii o luminozitate naturala, care durează toată ziua de lungă
-Rezistente la apa,inclusiv transpiratie.

  Pot sa va spun ca au picat la fix,doarece duceam lipsa totala de fond  de ten potrivit acestui anotimp,canicular de altfel...Acum stau prea mult in casa ca sa imi pot crea o parere concreta,dar de cele 7-8 ori cand am folosit produsele pot sa va spun ca au rezistat pe ten eroic,si oferind un aspect natural...Cu luciul a fost o problema,dar pudra isi face efectul.

   Despre care ati dori sa scriu prima data?

    Vreau sa va anunt ca in acest moment exista o oferta pe site-ul Mineral Hygienics prin care puteti cumpara un kit cu 7 produse la doar 59$ fata de 189$ cat este normal .Detalii aici!


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com