Clearance Hunt la Fashion House

By | 8/04/2012 03:12:00 p.m.
Bunaa!!


       Acum 2 saptamani am fost informata,prin news letter-ul Fashion House la care sunt abonata,ca reducerile din cadrul magazinelor care se gasesc in cel mai mare Outlet de la noi -Fashion House,au atins o cota aproape maxima,si anume 80%.Primul gand ,trebuie sa recunosc ca a fost"maine ma infiintez acolo",dar planurile nu au mers asa cum am vrut eu ,motiv pentru care mi-am promis ca ajung ieri,ceea ce ,spre surpriza mea,am reusit.
       Daca clientii si-i trateaza foarte bine,Fahsion House,s-a gandit si la blogger-ii romani,asa ca ii rasplateste pentru munca lor cu 3 premii,singurul lucru pe care noi trebuie sa il facem este sa mergem si sa "vanam" cele mai tentante reduceri,si sa vi le aratam voua,cititorilor nostrii.
       Pentru cei care nu stiu inca despre Fashion House Outlet Center,consider ca am o datorie fata de voi,asa ca va spun ca acesta este cel mai mare complex din Romania cu acest profil,aici voi putand gasi branduri renumite cu reduceri permanente de pana la 60-70%.Acest complex se gaseste la iesirea din Bucuresti ,in cartierul Militari,iar pentru a ajunge la el puteti merge atat cu masina personala,cat si cu autobuzul(137 de la Universitate,dar si 236).
       M-am gandit serios daca sa iau parte la acest concurs,si anume la Clearance Hunt pus in practica de http://blog.standout.ro,dar am hotarat sa imi incerc norocul,asa ca pe langa cumparaturile realizate,am facut si cateva poze ca sa va dati seama exact despre ce reduceri este vorba,dar mai ales ce va asteapta daca va repeziti pe acolo pana pe 30 august.
       Inainte de a va prezenta articolele,trebuie sa va spun ca am avut o foarte mare problema cu stuff-ul magazinelor deoarece niciunul nu stia despre ce concurs vorbesc,unii chiar intrebandu-ma ce este acela un blog.Cred ca va dati seama ca facutul pozelor era strict interzis,asa ca nu am avut altceva de facut decat sa ma furisez,asemeni unui detectiv,si sa descopar probele constatatoare ale reducerilor.(Desi imi plac cartile si filmele politiste mi-as fi dorit sa nu intampin aceste probleme)
       Ca sa trec peste aceste mici neplaceri,am hotarat sa va arat pozele:

    Primul magazin de pe aleea principala este Fox Outlet,la care gasim produse exceptional(mie-mi plac tricourile de la FOX pentru simplul fapt ca sunt din bumbac) de ieftine,tricouri si am ales eu papuci,eu mi-am luat un tricou din acesta mov si o pereche de papuci pentru cand voi merge la mare,preturi mai mult decat atragatoare.




      Pentru ca eram cu Teo,am zis ca trebuie sa intram si in Tom Tailor,asa ca am reusit sa fac putine poze cu reducerile pe care acestia le au ,atat la articolele pentru barbati,cat si la cele pentru fete.Rochitele din ultima poza mi-au facut cu ochiul.



      Daca este un magazin in care-mi place sa intru cand merg in Fashion House,acesta este Adidas Outlet,pentru ca sunt sigura ca de aici nu o sa plec cu mana goala.Mare iubitoare de sport(dans)produsele lor mi-au fost mereu credincioase,intelegandu-mi orice spagat,roata sau alta exchibitiune faceam.M-am bucurat cand am gasit costum de sport(e drept ca-l vanam de mult) la doar 91 de lei pantalonii si 60 maioul.
   
La magazinul Franco Feruzzi nu m-am  putut apropia cu camera de standuri,dar am reusit sa pozez faptul ca e COD ROSU la REDUCERI,si trebuie sa recunosc ca erau camasi barbatesti si la 14.99 lei,19.99 lei si erau de foarte buna calitate,bumbac 100%.
 Si vitrina magazinului:
   La Otter,am gasit o reduceri la sandalute,pe care ma gandeam sa le cumpar,dar bataturile de pe spatele calcaiului nu ma lasa sa incalt nimic altceva decat papuci.Uff...
   Magazinul tuturor incaltarilor mele,Benvenuti m-a intampinat cu reduceri mari,si ce mi-a placut e ca aveau si colectia pe care o gasesti in orice magazin din mall-uri:
 Am aflat ca se poate plati si in rate,cat de tare e asta...perfect pentru oricine:
   Si acum am ajuns la magazinul cu cele mai mari reduceri:MANGO!!!!
     Trebuie sa recunosc ca acesta este unul dintre magazinele in care imi face placere sa intru de fiecare data cand dau o fuga pe la Fashion House pentru ca de fiecare data au ceva care-mi atrage atentia,asa ca nu plec cu mana goala.De data aceasta am fost surprinsa de reducerile pe care le aveau.Tricou la doar 4.90 lei?Pai unde mai gasim asa ceva?Cred ca nici la bazar nu se poate intampla asa ceva.

     Sacouri la 29.90 lei:
 La fel si pantaloni:
 Si chiar si mai ieftini:
 Si daca primele 2 preturi nu v-au convins,la 14.90 lei nu aveti ce sa spuneti:
 Trecem la Topuri:
 Si tricouri la 4.90 lei:
 Dar,de departe cel mai frumos articol mi s-a parut aceasta bustiera,care merge perfect cu trendurile actuale(observati ca eram in cabina de proba,inainte de a o proba),si ghiciti la ce pret,doar 19.90 lei!!!

 Am gasit de altfel si colanti albi,la doat 9.90 lei:
 Si pentru final,un outfit intreg,care nu depaseste 70 de lei:
Daca asa am reusit sa le cataloghez,pozele urmatoare sunt facute pe furis,de...nevoia e mama invataturii doar:
-rochii de ocazie si de la 59 de lei,nu le-am putut poza,dar atat erau
 -ceasuri mai ieftine ca oriunde altundeva:


 Pantofi,sandale si tot ce vrei in materie de incaltaminte la preturi mici:

 Iar la Jolidon ne aspeata o oferta tentanta ,cel putin pentru mine a fost:
 
 
    Mi-a facut placere sa ma plimb prin complex,chit ca este destul de departe de centrul Bucurestiului,acolo unde merg de obicei,dar mai ales imi face placere ca prin intermediul acestui articol sa particip la concursul Clearance Hunt organizat de Fashion House Outlet Centre.

     Eu mi-am intarit parerea buna pe care o aveam despre Fashion House Outlet Center Militari,voi ce parere aveti,sau ce parere v-ati facut?
 
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com