Review fonduri de ten Mineral Hygienics

By | 8/06/2012 10:08:00 a.m.
Buna!!!

       Astazi va prezint cel de-al doilea review realizat produselor primite spre testare de la Mineral Hygienics,si anume cele 2 fonduri de ten in nuantele Fair si Fairly Light.Acestea sunt primele mele fnduri de ten minerale asa ca din pacate nu am cu ce sa le compar,dar din cate am citit pe pagina de review-uri a site-ului www.mineralhygienics.com toate fetele sunt incantate de ele.
       Pentru inceput,exact si ca pudra Matte,acestea se presupune ca au marire de mostre,dar credeti-ma ca mie o sa-mi ajunga undeva la 5-6 luni de utilizare,poate 3-4 daca le-as folosi zilnic,si nu le-as alterna.
       Nuantele sunt foarte apropiate,am ales asa pentru ca nu am de gand sa ma bronzez,sau chiar daca am sa fac asta o sa folosesc un bronzer peste ele ca sa nu am o fata de portelan si un corp de caramel.
       Mai jos aveti cateva poze reprezentative:






    In principal am ramas uimita de puterea de acoperire a acestui produs deoarece,fiind novice in aceasta privinta ma asteptam ca fondurile de ten sa functioneze asemenea unei pudre.Ei bine,nu s-a intamplat asa,motiv pentru care am fost de-a dreptul multumita de finish-ul dat inca de la prima aplicare.Trebuie sa recunosc si sa nu va iluzionez de ceva ce nu exista.Pentru a acoperii petele rosii sau urmele de la cosuri este nevoie de un corector,dar in afara de asta,porii arata foarte natural cu pulberea asezata de-asupra lor.
    Ma incanta cum se impaca tenul meu cu aceste produse acum,pe timp de vara.Daca ma cititi de mai de mult stiti ca pentru mie aplicarea fondului de ten este o sarbatoare,asa ca o sa va mire cand o sa va spun ca de cand le am le folosesc la fiecare iesire in oras,si spun asta fara sa exagerez.
    Este ,sau era ideal sa am un fond de ten care sa nu-l simt pe ten,care sa nu ma faca sa vreau sa-l dau jos...evident ca am cunoscut acest sentiment si cu cele doua de mai sus,dar asta doar dupa ce am aplicat vreo 3 straturi care erau asemanatoare cu aspectul pe care mi-l dadeau fondurile de ten pe vremea cand nu stiam cum sa le aplic.
    Asa cum am spus si in postarile trecute,produsele contin:Titanium Dioxide,Zinc Oxide,Mica,May contain:Iron Oxides and Ultra Marines.,astfel ca sunt noncomedogenice.
   Am reusit sa fac si cateva poze cu fondul de ten aplicat:
   
Cum se vede aplicat cu pensula Kabuki XL:

    Mai sus aveti o pagina din brosura primita odata cu produsele.Observ varietatea de culori din care avem de ales.Ale mele sunt Fair si Fairy luat 2 nuante:una prea deschisa si una prea inchisa.
    Il recomand?DAAAAA,dar va repet ca nu am cu ce sa le compar.Imediat ce voi incerca alt tip de fond de ten voi reveni cu un update,dar avand in vedere ca tenul meu nu a reactionat urat(fapt destul de uimitor),si nici nu-mi pune in lumina pielea descuamata.Este tipul de fond de ten ideal pentru vara!!!

    Aceste fonduri de ten,in varianta full size costa aproximativ 95 de lei( 25$ ).

    Ati folosit vreodata fonduri de ten minerale?V-au placut?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com