Ieeei,am bunatati noi...

By | 9/05/2012 11:16:00 a.m.
Neata fetelor,


    Astazi vreau sa impartasesc cu voi bucuria mea.In cadrul colaborarii cu www.beautylist.ro am primit,spre testare "MegaEyes Creme Eyeliner" pe care mi-l doream de ceva timp.
    Datorita dezamagirii mele cu privire la gelul Essence care curge si se scurge pestetot pe fata mea,mai ales acum,vara,trebuie sa recunosc ca am hotarat sa nu ma entuziasmez prea tare si sa astept sa vad exact despre ce este vorba.
    Ca sa intelegeti despre ce vorbesc,am facut niste poze:



    Si niste swatch-uri:

    Deocamdata nu ma pot pronunta in privinta tusului,pot doar sa spun ca pensula este de o calitate net inferioara celorlalte pe care le am.Cred ca nu am mai folosit pensula cu peri din plastic inca de la gradinita,de cand nu-mi cumparam eu pensulele,dupa aceea am inceput sa-mi cumpar(chiar si pentru pictat) pensula din par de porc(pentru o acoperire mai mare) si veverita(pentru lucrurile migaloase).Pensula va ajunge in cosul de  gunoi cat de curand.
   O sa revin cu un review al acestui produs cel mai probabil peste 2-3 saptamani cand ma voi convinge de calitatea lui.Pana atunci  vreau sa-mi spuneti daca ati folosit vreun gel liner,daca da de la ce firma si daca v-a multumit.Sunt in cautarea celui mai bun gel liner si nu ma las pana nu-l gasesc pe cel care ma va multumi pe deplin.

   Deci,voi ati folosit/aveti vreun gel liner?


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com