Sondajro.com ne ajuta sa avem bani de cumparaturi

By | 9/17/2012 10:44:00 a.m.
Neataa!!!


      Astazi sunt din nou pe fuga,ceea ce nu cred ca va mai mira,asa ca o sa trec direct la subiect.
     Ma gandesc sa va zic de acest site de ceva saptamani,dar mereu am amanat,din cine stie ce motive,acum ca vine iarna,si de,orice fata trebuie sa-si schimbe garderoba am zis ca este momentul oportun.


     Cand prietena mea Ana mi-a zis de site am crezut ca rade de mine.Ce mi-a zis ea a sunat cam asa"Hei,tu inca ai timp liber nu?Uite Andi(prietenul ei) a inceput sa se joace pe un site de sondaje si ghici ce,a castigat si bani.In fiecare zi face macar 20 zi ceva de euro.Partea proasta e ca banii nu pot fi scosi decat la 500 de euro,dar cred ca o sa te descurci cu asteptarea.M-am gandit la tine pentru ca stiu ca incepi facultatea si ai dorinte pe care sa le implinesti.Eu zic sa incerci sa vezi daca iti place"
     Trebuie sa recunosc ca am fost destul de sceptica in ceea ce a privit acest mod de-a castiga bani,dar am zis sa incerc.
     Ana a avut dreptate,suma pe care o poti realiza prin completarea formularelor/zi este de 24 de euro.Ca timp cred ca dureaza 10 minute maxim.Stiu ca nu e o suma mare,dar cand se vor aduna cei 500 de euro o sa fiu tare fericita.
    M-am gandit sa impartasesc si cu voi aceasta experienta,mai ales ca stiu ca printre voi sunt ,exact ca si mine,studente care-si doresc sa faca banuti pentru micile prostioare pe care si le doresc nespus.
   Pentru a va apuca de treaba click pe link:

Later Update:
    Am tot primit mailuri de la voi in care ma intrebati daca am ridicat banii,daca site-ul este bun,etc.Nu am ridicat niciun ban pentru ca site-ul nu mi se mai incarca.Ajunsesem la 463 de euro,dar se pare ca acest site este fake...Sper ca voi nu ati patit la fel ca mine.


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com