Keratine Therapy Pro de la Remington

By | 10/28/2012 09:39:00 a.m.
Neata!!!


     In sfarsit apuc sa realizez si acest review deoarece credeti-ma ca din momentul in care am incercat aceasta noua placa de la Remington mi-am dat seama ca este ceea ce imi trebuie.
                                                  (In aceasta poza aeam parul indreptat de 2 zile deja)
     Ca sa va povestesc putin despre cum s-a intamplat sa ne avem una pe cealalta,m-am hotarat sa va povestesc cat de frumos a fost la petrecerea de implinire a 2 ani de blogging pe care Mona a organizat-o in Club Vault.Mie mi-a placut foarte mult locatia aleasa si ospitalitatea cu care am fost primiti.In cadrul acestui event s-a lansat si noua gama de produse de la Remington si anume Keratine Therapy Pro ,care se lauda ca are o protectie cu 57% mai mare asupra firului de par.In aceasta gama intra o placa de par,un ondulator si o perie pentru volum.Fiecare dintre aceste 3 produse au fost prezentate si testate la eveniment.Eu am fost norocoasa si mi-am dorit sa incerc placa de par si la sfarsit,dupa ce am defilat prin fata multumii care aclama aparitia mea spectaculoasa(hahaha,cred ca asta mi-am imaginat eu)am primit de la Remington aceasta palca,si pe aceasta cale doresc sa multumesc atat celor de la Remingtin cat si Monei.
     Acum sa va spun cate ceva despre efectul placii.Spre uimirea mea,stilista nu s-a chinuit sa-mi indrepte parul asa cum se obisnuieste.A fost de ajuns doar o singura trecere de placa asupra suvitei de par pentru ca aceasta sa stea dreapta,ceea ce m-a incantat extraordinar de mult pentru ca ,exact asa cum va spuneam cand v-am povestit despre vechea mea placa (tot Remington) frica de arderea firului de par este mare(la mine cel putin) pentru ca imi place parul ondulat si sunt sigura ca daca as folosi placa de indreptat saptamanal  acesta ar ajunge sa se indrepte,ca sa nu mai zic de trecerea repetata asupra unei suvite,despre care sunt sigura ca ar arde tot ce ar intalni in cale.
         Mai jos aveti cateva poze din timpul evenimentului:


          Ce va pot spune despre efectele acestui produs este faptul ca efectele sunt vizibile imediat,iar durata acestora variaza in functie de tipul de par,la mine parul a stat drept,drept pana l-am spalat,adica 3 zile de la indreptare,ceea ce cu alte placa nu s-a intamplat ever.Nu stiu sa va spun daca arde sau nu firul de par,dar va pot spune ca firul de par nu miroase a ars dupa ce treci cu placa peste suvita.Niciodata nu mi-a placut mirosul de par ars si acum pot sa ma indrept fara sa ma schimonosesc din cauza mirosului.Eu am ales sa ma indrept 1 data de 2 ori pe luna pentru ca ,exact cum v-am spus si mai sus nu vreau sa-mi dezobisnuiesc parul din ondulare naturala.Mie-mi place tare mult aceasta placa si cred ca si prietenelor mele care au incercat-o.Cosmina pe unde esti sa spui ce parere ai?Astept comentariu cu parerea ta!!!

Il recomand?Cu siguranta.Nu stiu daca este doar ideea ca produsul ar fi cu 57% mai safe pentru par sau faptul ca parul nu miroase a ars,cel mai probabil amandoua  au un rol in parerea mea fata de aceasta placa.

Asa arata ea:




Brand:Remington
Nume:Keratine Therapy Pro
Nuanta:Negru
Valabilitate:2 ani garantie
Cantitate:1 buc
Pret:249 lei
De unde se cumpara: deocamdata doar de aici http://www.remington-style.ro/


    Voi ce placa de par folositi?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com