Cea mai purtata oja a iernii este...

By | 1/21/2013 11:35:00 a.m.
Buna fetelor,

      V-am spus ca o sa scriu mai des,asa ca iata-ma...
      De mult imi doresc sa va vorbesc despre aceasta culoare geniala,minunata si absolut must have pentru oricare femeie.De mult imi doream o oja in culoarea visinii,iar cand am gasit-o nu i-am rezistat.
      Nu stiu daca v-am povestit pana acum,dar nu sunt o impatimita a ojelor scumpe pentru ca nu le vad rostul.Stiu ca au culori frumaose,si de cele mai multe ori nu putem gasi un dupe perfect,dar cred ca pentru ce preferinte am eu in materie de oje(nu port nuante prea indraznete:verde,galben,albastru..nici chiar negru)pot gasi nuante frumoase si printre ojele mai ieftine.Si maie este si faptul ca orice oja scumpa am avut:OPI si Sparitual,Chanel nu a rezistat mai mult de 2 zile pe unghiile mele(am observat ca la colegele mele de camera rezista mai mult,dar la mine nicio sansa).
    Imi plac ojele Flormar,Golden Rose ,Farmasi si Farmec(acestea din urma cel mai mult si ca rezistenta si ca nuante),dar dintre toate acestea Golen Rose mi-a umplut unghiile de oja cel mai mult in aceasta iarna,in special cu nuanta 64.
    Gata cu laudele,e cazul sa vedeti despre ce nuanta vorbesc:



    Voi ce spuneti?Care este nuante voastra favorita de oja in aceasta iarna?


Il recomand?Daaaa,la mine Golden Rose rezista si o saptamana fara sa se ciobeasca.Cred ca depinde si de tipul de unghie,de PH,si alte cateva lucruri
Brand:Golden Rose
Nuanta:64
Valabilitate: 3 ani de la deschidere
Cantitate: 11 ml
Pret:De la 3 la 10 lei.Depinde de unde cumparati.
De unde se cumpara:La magazinele de cartier,la metrou ,dar si in standul din Sun Plaza.


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com