Comanda iHerb.com?

By | 10/12/2012 11:28:00 p.m.
Buna fetelor,


     Stiu ca v-am promis un concurs,dar cum am vazut ca nu sunteti receptive am zis sa o las pe alta data...Glumesc.Concursul va incepe cel mai probabil luni cand il voi incheia pe acesta cu sapunuri naturale.
    De data aceasta vreau sa va spun ca m-am gandit serios daca sa realizez o comanda comuna,dar am ajuns(ca mereu de altfel) la aceiasi concluzie,si nume ca imi doresc sa va ajut.



    Petru ca am primit nenumarate intrebari de la voi referitoare la o eventuala comanda,m-am gandit ca acum este momentul sa fac acest pas.
    Am ales cateva produse pentru mine,si cateva pentru prietena mea,iar de acum inainte astept parerile voastre.In functie de cate doritoare vor fi,numaruld e colete va creste.
    Daca nu stiati,de acum iHerb.com are free shipping pentru comenzi cuprinse intre 40$-80$,pragul maxim fiind singurul impediment in crearea unei singure comenzi.
    Momentan nu am altceva de spus,dar prosupun ca pana maine de dimineata voi gasi cateva lucruri,asa ca asteptati-va la "Later Update-uri".
    Intrati pe Iherb.com,alegetiva produsele si daca va hotarati astept mail de la voi.




Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com